"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

1 kwietnia 2010

W poszukiwaniu stylu...


Ostatnio powoli próbuję wejść w typowy scrapbooking i craftmaking bo dotychczas to przecież bawiłam się wszystkim i niczym (kiedyś muszę jeszcze pokazać moje witraże z podstawówki). Dlatego po przejrzeniu masy blogów, posłuchaniu znawczyń tematu i zorientowaniu się co do czego w tej branży służy postanowiłam poszukać stylu który będzie mi się podobał, a dodatkowo dobrze robił i sprawiał przyjemność. 
Dotychczas opcja szargania brzegów trochę mnie przerażała. Kiedyś jednak trzeba na poważnie spróbować. Więc poszarpane, wytuszowne i z kwiatkami czyli tak jak lubię.
Kartka urodzinowa dla Babci.

Zdjęcia w świetle słonecznym:
 detale:

Zdjęcia wieczorne z fleszem:

Rzeczywista kolorystyka kartki jest pośrednia tzn nie tak ostra jak na zdjęciach w słońcu i nie tak wypłowiała jak z lampą. ;) Niestety fotograf ze mnie nadal kiepski, więc tak to wyszło. 
Co sądzicie? Może by?
Nie wiem czy na dłuższą metę będę tworzyć rzeczy tego typu, ale mi się efekt jak na początek podoba. :)
Pozdrawiam.


A i na za kończenie Candy!
SweetCandyDreams
ma do zaoferowania coś pięknego. ;)
Candy trwa do 30 kwietnia,
1 maja - losowanie.

7 komentarzy:

  1. Jakie śliczne karteczki, a na candy u Justynki też się zapisałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola, kartka wyszła Ci fantasycznie! Wciąż mnie zadziwiasz :)
    Życzę Ci pogodnych i radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka! :D

    Ja się nie mogę doczekać scrapa w Twoim wydaniu (tego, którego zrobisz na spotkaniu). ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja się go paniczne boje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna!!! Macałam!!! Szargania i tuszowania miodzio!
    Zdrowych i spokojnych Świąt! U mnie Córcia od choróbska zaczęła...
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Styl masz na pewno !!! Kartka listkowa świetna a wpis poniżej rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...