"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

7 kwietnia 2010

Uporządkowałam się...


Dotychczas moje pomysły przelane na papier latały po całym pokoju w postaci zapisków, notatek, drobnych karteczek z rysunkami. Od dziś koniec!
Postanowiłam  zrobić dla siebie notesik w którym będą moje pomysły, wizje i wykonane projekty. Po prostu projektownik. :)
Miał być schludny, nie pstrokaty, w stonowanej kolorystyce, dostojny i uporządkowany w przeciwieństwie do mojej głowy. Czy się udało? 


Osobiście jestem z niego bardzo zadowolona. Już spełnia swoja funkcję i zbiera pierwsze zapiski i obliczenia.

Takie oto ujście dla moich twórczych myśli.

2 komentarze:

  1. Udało się! Widzę piękne wykorzystanie winnego papieru, którego ja - ze strachu! - jeszcze nie pocięłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny notesik. Przydałby mi się taki ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...