"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

5 kwietnia 2010

Ślubnie po raz pierwszy


Po raz pierwszy miałam okazję zrobić karteczkę z życzeniami dla Młodej Pary. Osobiście jestem zadowolona z efektu. Może nie jest to jeszcze pełna profesjonalna, ale z czasem się dopracuje. :)

Kilka zdjęć całości:
 karteczka:
 pudełeczko:

Do tego ostatnio, przypadkiem weszłam w pracy na bloga i upolowałam to:

A dopiero co skończyło się candy z okazji 1000 odwiedzin. ;) Jak ten czas szybko leci.
I bardzo się cieszę, że zaglądać, że przybywa obserwujących. Jest mi niezmiernie miło i za tą obecność i ciepłe słowa w komentarzach wszystkim dziękuję. :*

6 komentarzy:

  1. Piękna karteczka :)
    a teraz już jest 2043 ^^
    Pozdrawiam cieplutko w ten słoneczny (przynajmniej w Bydgoszczy) dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och i ach! Pełna zachwytów jestem!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach dziekuję dziękuję :D a ja mega dumna

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleś się napracowała, podziwiam, coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  5. i powinnaś być zadowolona :)
    prześliczna praca :)
    pozwolisz, że zapiszę sobie w swoich inspiracjach?

    OdpowiedzUsuń
  6. proszę bardzo :) nie ma problemu :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...