"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

25 kwietnia 2010

Kartka bez okazyjna


Karteczka w ramach próby siła z kolejnymi nowymi tuszami, ćwiekami i kwiatkami. Takie coś nowego dla mnie. :)
Na razie brak jej jeszcze sentencji bądź sprecyzowanej okazji ale może coś się samo nawianie z czasem.
Rozmiar 14 x 14 cm.

Nowe ćwieki. :D
Nowe kwiatki i tusze.

Coś te zdjęcia nie wydarzone. :/ Z lampą za jasne, bez dla odmiany za ciemne, a robione w słońcu. Dziwnie i za to bardzo przepraszam. ;)

Miało być widać, że kwiaty wylewają się z papieru ale nie udało mi się tego na zdjęciu uchwycić.

3 komentarze:

  1. Śliczna :D
    Jak coś to imieniny mam 16 czerwca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, a ja mam imieniny dopiero w lipcu, to Kasiula mnie przegoni ;) A poważnie mówiąc, ta kartka to moim zdaniem idealna pamiątka z okazji ślubu :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...