"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

27 kwietnia 2010

Debiut albumowy - album na zdjęcia


Pierwszy raz miałam okazję robić "poważny" album na zdjęcia. Oczywiście panika, bo czy się uda, czy będzie się podobał, czy czegoś nie zepsuję i wiele takich. ;)

 Album na format A4 czyli 21 x 27 cm, ozdobna okładka, wewnątrz 25 sztywnych czarnych kart na zdjęcia przedkładanych białymi kalkami.

Ja z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona, osoba zamawiająca również. :)


Za pomoc w zbindowaniu dzieła wielkie dziękuję raz jeszcze dla mojej Drogiej Lenki :* i jej wspaniałego Męża.




Aaa i na zdjęciach widać, że w końcu dorobiłam się pieczątki z podpisem blogowym. :D

4 komentarze:

  1. Piękny ten album, świetnie wykorzystałaś glass of wine! No i gratuluję pieczątki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja swoją pieczątkę zgubiłam :(
    Moim zdaniem jest super, tylko napis na okładce taki mało widoczny. Ten papier jest bardzo wzorzysty więc napis jakoś w nim się zgubił. Ale jak na pierwszy raz to wyszło ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na żywo napis jest ładnie widoczny, na zdjęciu poszedł błysk flesza a ponieważ literki są srebrne odbiły światło :/ i tak wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no piękny jest :)
    i pieczątka też pomysłowa:*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...