"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

29 marca 2010

Wpis dla Marcelliny30


Kolejny wpisa z II Edycji wymianki albumów wędrujących dla poczatkujących. Tym razem temat znów bardzo twórczy "Coś dla..." 
Ile ja miałam przyjemności w robieniu go. :D Super sprawa. 

coś dla oczy, coś dla ciała...

coś dla duszy...


całość,

część dla duszy bez duszy. ;)

Detale:

Zawieszka:

Mam nadzieję, że właścicielce sie spodoba zawartość CD jak i cały wpis.

3 komentarze:

  1. jeeej. cudne to :O
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wpis! Jestem mocno zaintrygowana tym, co zawiera płyta ;>
    Ps. Serdecznie dziękuję za cudny prezent, dziś do mnie dotarł i właśnie pochwaliłam się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na płycie jest kilka utworów które ale mnie są ukojeniem duszy :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...