"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

7 marca 2010

Wędrujący album 2Koty


Wpis do wędrującego albumu Gosi 2koty. Album jest zatytułowany "Zielono mi" i ma mieć wydźwięk botaniczko-przyrodniczy.
Jako architekt krajobrazu przez lata kształcony w roślinkach nie mogłam powstrzymać się przed opisaniem mojej miłości do Platanu kolonolistnego. ;)
Wpis prezentuje się tak:


Trochę detali. Ponieważ dostałam paczkę z nowymi "zabawkami" musiałam popróbować i wykorzystać ;) co widać poniżej.


A na ostatniej stronie miejsce na tagi i moja gęba na nim.

2 komentarze:

  1. Świetny wpis. :D I cudne detale. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! :) Ostatnio dostałam wpracy książkę o parkach i ogrodach Wrocławia, pewnie by Ci się spodobała. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...