"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

3 marca 2010

Wędraś Chimery


Kilka dni temu odebrałam z rąk 2koty album wędrujący Chimery. Tematem przewodnim jest "MM" ;) co widać po zdjęciach. Wpis robiło się mega przyjemnie. To mój pierwszy wpis do cudzego albumu więc byłam strasznie przejęta. Mam nadzieję, że właścicielce się spodoba.

Kolorystyka mojego wpisu to kolor fioletowy, na zdjęciu jednak wyszedł mało atrakcyjnie. :/


Candy u Nati. Do dziś więc trzeba się śpieszyć. ;)

3 komentarze:

  1. Rewelacyjny wpis! Jestem pod wielkim wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknu wpis, taki klimatyczny. Na pewno spodoba się właścicielce albumu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa byłam jak będzie wyglądał Twój wpis :)
    Wyszło rewelacyjnie! Wszystko dopracowane i te ściegi różne mrrrr :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...