"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

14 marca 2010

Scrapowe spotkanie w Lubinie


Kolejne wspaniałe spotkanie z dziewczynami z Lubuskiego.  Spotkanie nie było liczne bo 4 duże scraperki i 1 mała. Tym razem nie scrapowo a hand-madowo, wiosennie i prawie już świąteczni.
:)
W ruch poszły tasiemki, styropian, oczka i szpilki.

Aluna i Kasiula przy 1 jajku.

Nasz gospodyni Lena i Ada w tle.

Praca wre, uczennice bardzo ambitne.

 Dzieło Aluny.

Kasiula wykańcza piękne jajeczko.

Lena miała najtrudniej, bo jajko największe wybrała ale efekt był powalający.

Zaczątki mojego jajka.
Moje jajko i bezoki jeszcze kurczak.

Efekty końcowe były świetne. :)
Miło było znów się spotkać.

Mam nadzieje że więcej zdjęć będzie u Kasiuli.

A wieczorem musiałam zrobić jeszcze przeszło 6 jajek (poza tymi 3 ze spotkania) na zamówienie. 
Niestety po 9 szt wysiadłam i nawet zdjęcia nie zrobiłam (była 3 w nocy). Dziś już niestety są sprzedane więc fot ich nie będzie. :/

2 komentarze:

  1. Po takim fotoreportażu to jeszcze bardziej żałuję, że mnie nie było :chlip:

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz bardziej Wam zazdraszczam tych spotkań... Może latem, jak dzień będzie dłuższy, uda mi się przyjechać do Leny. ;) :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...