"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

28 marca 2010

Polish Craft

Dziś pojawiła się "reklama" mojego bloga w Polish Craft.
 Bardzo się cieszę i jest mi bardzo miło. Fajnie, że powstają takie miejsca w sieci.

Wczoraj w końcu zrobiłam znów coś biżuteryjnego.
Kolczyki i zawieszka w pogodnych kolorach na poprawę mojego fatalnego wtedy nastroju. Wykonane pomiędzy myciem jednego a drugiego okna. ;)
Zdjęcie w rożnych warunkach oświetleniowych.
Wykonane z:
Szkło crackle, srebro próby 925.

Na dobry początek tej rozpadanej za oknem wiosny. 
Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie.

4 komentarze:

  1. Komplet biżuterii w bardzo optymistycznych kolorkach, świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory iście wiosenne:)
    fajny komplet

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolorki, takie pozytywne ! Wiosny początek dobry ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...