"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

22 marca 2010

Kurczakowa ekipa...


No i w końcu się zabrałam za robotę. Zamówienia pisankowo-kurczakowe ruszyły, tzn ja ruszyłam z ich wykonywaniem, bo klienci już trochę czekają. Dziś kilka nowych kurczaczków (mała zmiana w wykonaniu - czerwone a nie żółte grzebyczki - dziękuję dziewczynom z Lubuskiego za uświadomienie :P).

W pakiecie.

I po kolei...

Grupa wiosennych jaj.

Kurczak na trawce.

Kurczaczek z brazową skorupką.

Kurczakowa rodzinka.

Wiosenne kurczaczki.

Jedno zagubione niebieskie wykonane na spotkaniu scrapowym we Wrocławiu.
Zdjęcia i relacja ze spotkaniu u Krulika. :)


Ostatnio mam w głowie masę pomysłów na notesy, grubaski, kartki, biżuterię i wiele innych ale czas...
Zebranie się, żeby wykonać wszystkie zamówione kurczaki to już sukces. Może jak uda mi się je do świąt pokonać, to zacznę tworzyć coś nowego. ;) Chwilowo one zajmują 100% mojego czasu.

Na koniec przypominam o Candy u mnie, którego zakończenie za niecały tydzień. ;)

4 komentarze:

  1. Mistrzowsko robisz te kurczaki!
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne kurczaki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam, piękne te kurczaczki! Ja zrobiłam tylko 2 karczochy i opuszki mnie tak bolały, że nie dałam rady więcej, następnym razem muszę kupić krótsze szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kurczaczki. I ile ich...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...