"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

27 lutego 2010

Yin Yang


Gobelin wykonany dość dawno temu, teraz przypadkiem znaleziony w przepastnej szafie. Tak kiedyś moja fascynacja wschodem była dużo większa ;) jeszcze co nieco an ten temat będzie.


Tkactwem artystycznym zajmuję się dorywczo w wolnych chwilach od ponad 15 lat. Bardzo to lubię bo powstają ciekawe rzeczy, a dla mnie to sposób an odstresowanie.
Prezentowany gobelin jest malutki ma 21 x 21 cm. Zdarzało mi się robić dużo większe formy również.

Na zakończenie polecam wysłuchanie aranżacji muzycznej do mantry tybetańskiej. Jest to mantra współczucia, jedna z moich ulubionych, a ta wersja muzyczna opętała mnie całkowicie.
Om Mani Padme Hum

;)

2 komentarze:

  1. o rety :)
    Calista Ty to potrafisz zadziwicć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie już nie zadziwia :-) Tylko twórczo oddziaływuje ;-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...