"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

28 lutego 2010

Wymianka na dzień kobiet - zawartośc


Jak obiecałam dziś pokazuję zawartość paczki którą wysłałam do Agnieszki z okazji wymiany na 8-go marca.
Paczuszka szczęśliwie dotarła. Zawierała: kartkę z życzeniami, notesik grubaska do kompletu, pasujące do nich pudełko w którym były kolczyki "czerwone gałązki", książka o powiecie lubińskim oraz coś do picia i na osłodę. :)
Mam nadzieję że obdarowana paczka ucieszyła choć troszkę.









Jejku i bardzo dziękuję za wszytskie miłe słowa które dotychczas od Was dostałam na temat mojej skromenj twórczości. Pozdrawiam. :)

4 komentarze:

  1. Kobiece, delikatne, romantyczne! Stworzyłaś cudny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha! jutro trzymam za Ciebie kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. za kciuki dziękuje było oki ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...