"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

14 lutego 2010

Twórcze weekendy to jest to...


Kolejny wspaniały dzień za mną, spotkanie dziewczyn z Lubskiego zwanego przez Lenę Winnym Gronem. Poznałam Jostka, znów spotkałam Kasiulę i Lenę oraz oczywiście dzielnie towarzyszyła nam mała scraperka Ada. Dzień niezmiernie udany i tak mocno ładujący pozytywna energią i endorfina, że trzyma mnie nadal. ;) Zresztą po powrocie też miałam miła niespodziankę i przyjemny wieczór. 
Wspaniałą fotorelacja ze spotkania u Leny  TU. :) Zapraszam do zajrzenia.
Ja dziękuję za wszystko dziewczynom. :) Za to że się spotykacie i mogę w tym uczestniczyć.
A tu kawałek jednej z moich zabaw kolorami z wczoraj. Żeby nie było tak smutno bez obrazkowo.
 
 Podczas szukania tego zdjęcia znalazło się kilka ze spotkania na moim aparacie jak pokazujących jak praca wre. 


 
:) Tak oto widać jak to wszystko się odbywało.
Pozdrawiam.


2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...