"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

16 lutego 2010

Swarovski w natarciu


Szybkie zamówienie na dużą ilość różnej biżuterii (żeby było do wyboru), najlepiej z kryształami Swarovskiego i w srebrze. Za wiele materiałów w domu nie było ale poza kilkoma gotowymi kompletami które leżały czekając na nowe właścicielki, na szybko popełniłam co nieco. Oto część z tej twórczości. 
 
  
  
Proste i mało skomplikowane - zgodnie z zamówieniem. Do tego dorobiłam kilka pierścionków, różnych żeby nie było monotonnie i jutro całość pójdzie  w ręce klienteli. 
;)
Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. oh okropna jesteś :)
    ja jeszcze za jedne Ci nie zapłaciłam
    a już zakochałam się w następnych :P

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...