"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

4 lutego 2010

Przeprowadzka


Doglądanie dwóch blogów i całek asy innych rzeczy gdzie chciała bym zajrzeć codziennie jest dość czasochłonne, a mój czas wolny wkrótce się prawdopodobnie bardzo zmniejszy. Dlatego postanowiłam że ten blog stanie się tym jedynym jeżeli chodzi o moją twórczość. Niestety nie da się raczej przenieść wpisów starych z wrodprssa, a ręczna zabawa jakoś mnie nie rajcuje. :/
Pomyślałam, że przepiszę tu część postów które uznam za ciekawsze, a dokładniej może mając chwilę pokażę tu zdjęcia rzeczy które robiłam.
:)
Tak więc dziś kilka dawnych wyrobów z początku mojej biżuteryjnej działalności. 

Błękitne niebo
 

Głębia fioletu
  

Biała porzeczka

Błekit w srebrenej nici
 

Kwiaty
 
  
Pierścionki
 
Na tyle dziś wspomnień.
Na zakończenie candy u k_maja.
 Zapraszam.

3 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...