"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

10 lutego 2010

Cienki notesik w papierze foto


Ponieważ praca z papierem fotograficznym od dawna jest dla mnie wspaniałą zabawą i możliwością stworzenie czegoś ciekawego, dlatego dziś koleje stworzonko z "tej branży". ;) 
W sumie to moja twórczość w papierze fotograficznym trwa już jakieś 12 lat od kiedy poznałam jego możliwości.

Cienki notes rozmiaru 20 x 10 cm z okładką z papieru fotograficznego + dodatki.
Szczegóły:

 

Oraz informacja o Candy.
Drycha oferuje masę cudności.

Zachęcam do zabawy choć listy na wszelakich candy ostatnio są mega długie.

3 komentarze:

  1. Piękny! Musimy pocwiczyc tą technikę!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam nic przeciwko ;)
    mam nadzieję że w niedzielę będzie okazja

    OdpowiedzUsuń
  3. no własnie jakiś kursik by się przydał. A ja chyba ostatnio zostawiłam ten twój papier :(:(:( miałam ochotę poćwiczyć

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...