"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

18 lutego 2010

Broszka


W ramach próby nowej techniki wyhaftowałam broszkę. Co prawda wzór nie powala, jest wręcz lekko krzywy i kolorystykę ma niedobraną ale był robiony bez żadnego rysunku i szkicu na materiale.
Ogólnie ta metoda strasznie mi się podoba. Jest czasochłonna ale to coś z rzeczy które ja lubię robić. :)
Myślę, że jeszcze coś tą metodą powstanie. A tu proszę o wyrozumiałość bo to takie wprawki dopiero.
;)
Teraz czekam na wenę i pomysł na coś konkretnego i do roboty.

Mam nadzieję Dorotko, że będzie się dobrze nosiła. :)

2 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem! Super broszka! A lekkie krzywizny motyla dodają jej tylko uroku. Od razu widać, że to ręczna robota a nie masowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co nie powala, jak powala!!! Obłędna! :*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...