"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

18 stycznia 2010

Urodziny Taty

Dziś mamy w domu święto. W ramach prezentu urodzinowego a raczej załącznika do niego zrobiłam dla Taty kartkę, która już wcześniej tu pokazywałam i bombonierkę.
Oto zdjęcia ozdobionej bombonierki z czekoladkami toffifee.

Komplet


Na słodko- czekoladki

 

 
 



Na zakończenie polecam posłuchać piosenki pod tytułem "Bombonierka".
Bardzo lubię słuchać jak śpiewa Grzegorz Turnau, ten kawałek zwłaszcza przypadł mi do muzycznego gusty.

3 komentarze:

  1. Kocham "Bombonierkę"!!! Uwielbiam jej słuchac na cały regulator i wyc swoim "pięknym" głosem ;-)
    A opakowanie wyszło cudnie, sama chciałabym takie dostac :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczne ubranko dla czekoladek

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne!!

    Zapraszam do mojego bloga po odbior wyroznienia :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...