"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

29 stycznia 2010

Pudełeczko klasyczne


Proste czerwone pudełeczko a jasną wstążką i kwiatkiem. Jako opakowanie walentynkowego prezentu. W środku komplet biżuterii (klipsy srebrne z kryształem Swarovskiego, srebrna zawieszka z kryształem oraz  pierścionek z kryształkami i srebrnymi kulkami).
Kształt i wygląd bardzo klasyczny zgodnie z zamówieniem. :)

 

Dostałam również kolejne wyróżnienie. Tym razem od Milqin. :)

 
Zgodnie z zasadami przesyłam dalej:
3 świeże blogi
i jeden doświadczony

6 komentarzy:

  1. Ajajaj, dziękuję :)))) Jak mi się miło zrobiło :D
    I jeszcze dlatego, że mi się dopisałaś do Obserwatorów, choć opcję mam ukrytą. Chyba ją wyciągnę na światło dzienne :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyróżnienia gratuluję!
    Nad kompletem pocmokałam z zachwytu...
    Pudełko pięknie komponuje się z całością :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko klasyczne, ponadczasowe :)
    Piękny komplet biżuterii:)

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja zapraszam po wyróżnienie. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...