"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

18 stycznia 2010

Pierwsze wyróżnienie


Wczoraj bardzo miło mi się zrobiło kiedy dostałam wiadomość że Lena przyznała mi wyróżnienie:

Dotychczas nikt nie doceniał w ten sposób mojego bloga i działalności, więc jest mi naprawdę niezmiernie miło i przyjemnie. :) 

Dalej przekazuję:
(z tego co doczytałam to tylko 4 osobom :/, a po tym weekendzie mogła bym pewnie 20 dać)
Kasiuli - bo tworzy piekne rzeczy,
Dorocie - bo jest maga zdolna a rozmawiając ze mną mi tego nie powiedziała, :P
K.a.s.i. - bo jej kartki na spotkaniu zawróciły mi w głowie,
Krulikowi - za miłe przyjęcie na spotkaniu we Wrocławiu i organizację kalendarza.

Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Ola! Dziękuję pięknie za wyróżnienie! Jest mi ogromnie miło! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie!! Bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja dziękuję !!!spadłam z krzesła jak zobaczyłam
    :) i jakie towarzystwo!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...