"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

18 stycznia 2010

Niesamowity weekend


To był naprawdę niezwykły dla mnie weekend patrząc pod kątem scrapowym.

W sobotę miałam okazję być na spotkaniu we Wrocławiu i poznać niesamowicie zdolne kobiety. Było ich sporo, za dużo jak dla mnie żeby wymienić wszystkie. Wiadomo jak to jest, jako nowej osobie ciężko zapamiętać imiona, nicki i jeszcze dopasować do tego twarze. Dlatego mam nadzieje że mi te osoby wybacza, że nie wymieniam.

Miałam okazję zobaczyć nowe dla mnie techniki (no dla mnie to prawie wszystko w materii scrapowej :P), pooglądać prace osób bardziej znających się niż ja na rzeczy i wzbogacić no nowe materiały do pracy. :)
W czasie spotkania powstał kalendarz ale niestety nie mam zdjęcie grudniowej strony która wraz z Dorotką stworzyłyśmy. ;)

A tu kilka zdjęć z niedzieli autorstwa Katriny.



Natomiast w niedzielę odbyło się spotkanie u Mamajudo w Zielonej Górze. Tu znacznie mniejsze grono ;) prostsze do spamiętania. Podczas spotkania wzbogaciłam się o kolejne cenne przyrządy do pracy dzięki Akashy i Kasiuli, a Lena przekazała cenną umiejętność tworzenia pięknych notesów zwanych grubaskami. Zdjęcia ze spotkania można obejrzeć u Leny.

Mój prosty notesik, trochę podrasowany po powrocie do domu.

(Zdjęcia jakieś takie ciemne mimo że starałam się przy świetle dziennym i w ogóle. No ale może uda mi się na dniach je podmienić na lepsze.)

Na pewno jeszcze nie jeden taki notesik w moich rękach powstanie.
Było po prostu super.  Na wspomnienie tych dni mam od razu uśmiech na twarzy. :)

Oczywiście co najważniejsze, cały ten weekend zawdzięczam wspaniałej i zdolnej Lenie, która mnie ze sobą zabrała i pokazała "ten świat". Za co bardzo dziekuję.


1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...