"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

27 stycznia 2010

Grubasek w brązach

Notesik grubasek w brązowej kolorystyce. Zabawy kolorem przed podjęciem decyzji czy robię coś na te całe walentynki...
;)



I jeszcze szczególiki:





Dostałam wyróżnienie od Kasilui :)
Bardzo mi miło że ktoś mnie i moje "zabawy" papierem dostrzega.

Zgodnie z zasadami powinny być wyróżnienia dla 3 młodych blogów i jednego z dłuższym stażem.
Ale, że nie znam za bardzo blogów młodszych od mojego, to tylko jeden już dłużej goszczący w internetowym świecie.


1 komentarz:

  1. Jestem zaszczycona! Bardzo dziękuję! :*
    Grubasek boski, w pięknej kolorystyce i stylistyce! :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...