"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

13 grudnia 2009

Początki zakończono


Uważam że początki działalności związane z wyglądem choć trochę mnie satysfakcjonującym już zakończyła. Nie jest to może szczyt marzeń ale przynajmniej mnie osobiście w oczy ten wygląd nie gryzie.
Jak dla takiego laika jak ja nie było oczywiście banalnie ale trochę poczytała, poszukałam i wyszło takie coś jak  widać. Mam nadzieję że do gustu oglądających przypadnie.

Żeby ciągle nie były świąteczne karteczko-drapanki to dziś kartka zamieszczana już na starym blogu. Wykonana od tak prościutka jakiś czas temu. Kupiła ją moja znajoma i wręczyła komuś bliskiemu an urodziny.




 

 


Coś jeszcze nie do końca chyba pojęłam to nowe wstawianie zdjęć. Więc nie za bardzo mi idzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...