"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

14 grudnia 2009

Od rana w matrioshkowym stylu i nastroju


Ot tak rano zajrzałam  sobie sprawdzić co tam się dzieje i od razu takie wspaniałe info znalazłam, że Jaszka organizuje u siebie małe "giveaway candy". Więc zajrzałam i ...
postanowiłam spróbować bo cudny termosik jest. Jejku przypomniał mi dzieciństwo i czas jak takie lale matrioshkowe ustawialiśmy jak kręgle i graliśmy. :D
A skrapowe dodatki na moje początki też by się przydały.

Karteczka-albumik zrobiona dla przyjaciółki jako wspomnienie wspaniałej imprezy i udanego wieczoru.
Chyba można powiedzieć że taki mój pierwszy raczkujący scrap. ;)

 
 
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...