"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

20 grudnia 2009

Mini notesik

Na podstawie kursu znalezionego na forum Scrapbooking zrobiłam pierwszy notesik. :) Jest w złotej kolorystyce z dodatkami różu. Niestety nie widać tego na zdjęciach ale okładeczka ładnie się mieni złotymi refleksami nawet na czarnych wzorkach.
To takie moje małe początki w tej dziedzinie.


  

Wnętrze notesiku.

Przód i tył notesu

Okładka cała.
 
Tak oto się prezentuje notesik w całej okazałości. 

Jako dodatek do dnia dzisiejszego zapraszam na Candy prganizowane na 2 świetnych blogach. Obie właściecieli blogów tworzą piękne rzeczy i dzielą sie w ramach swoich świat wspaniałymi prezentami. :)
Pierwsze to z racji dużej ilości trójek u Rybiookiej a rozdaje cuda jakie są pod spodem na zdjęciu.

Drugie natomiast to piękny notesik i fioletowe dodatki oferowane przez Rosaliaa.


Pozdrawiam i zapraszam do zabawy. 

4 komentarze:

  1. Jak na Twój pierwszy notesik to wspaniale go wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje bardzo :)
    to takie na razie nieśmiałe próby
    kolejne mam nadzieję że będą lepsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam i macałam to małe cacuszko :) Notesik jest świetny!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...