"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

30 grudnia 2009

Książkowy kalendarz na 2010


Jutro Sylwester, dlatego chciałam już dziś życzyć wszystkim:
Radosnego wejścia w Lepszy Nowy Rok.
:)

Zdążyłam jeszcze w tym starym 2009 roku przygotować sobie kalendarzyk na podręczne notatki których tworzę strasznie wielkie ilości. ;)
Nie mam chwilowo do dyspozycji żadnych ozdobnych papierów, moja wiedza na temat scrapbookingu jest nadal dość mała. Ciągle się uczę, czytam, poznaję działanie preparatów. Na razie tylko teoretycznie bonie zdobyłam się na żadne zakup. Nie mogę podjąć decyzji co by mi było najprzydatniejsze i co bym najbardziej chciała z tej wielkiej różnorodności jaką oferują e-sklepy. Tak więc z prostych kwiatków z kwiaciarni, kleju z brokatem z księgarni i znalezionego w domu papieru oraz pisaka wyczarowałam sobie taką okładeczkę. :)
Jak na moje takie pierwsze dzieło to jestem z niego dumna.
A jak Wy uważacie?



 


 
Do przyszłego roku. ;)

2 komentarze:

  1. Śliczny! Masz z czego byc dumna! Podoba mi się kolorystyka i brokat! Ja też właśnie robię okładki z Graghika45 :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie za dużo wszystkiego - i wzorki, i kwiatki, i brokat, ale ja jestem fanką minimalizmu. ;) W scrappie też. :) Ale kolorystyka fajna. :) Pozdr. Kas.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...